Uudised Info Liikmed Galerii Kasulikku lugemist Viited

Fotoklubi kevadmatk Lääne-Virumaal
12.06.2010 00:00

Vihma trotsides sai mõnus Fotoklubi seltskond liikuma Tallinnast ning suund võeti Harjumaa ida küljele, et mööda saata järjekordne Fotoklubi kevadmatk. Tänavusel aastal ootas avastamist Harjumaa ja Lääne-Virumaa piir.
Esimese peatus sai tehtud Kolgaküla rahvamaja ees ning selgeks räägitud edasine marssruut. Esmalt asusime tutvuma Nõmmeveski ja Joaveskiga. Ees ootasid meid kaks mühisevat juga, vana ning uus hüdroelektrijaam ning mahajäätud paberivabrik. Ilm oli veel võrratu ning Nõmmeveski juga ja Joaveski paberivabrik pakkus meile suurt pildistamise rõõmu.
Edasi liikusime tutvuma Hara sadamaga. Enne sadamat üllatasid meid kaitsevärvides relvastatud mehed, kes samal ajal metsas teineteist taga ajasid. Kuid meie matka nad häirida ei suutnud ning jõudsime kenasti sadamani. Sadamas avanes meil peale vanade hoonete võimalus jälgida USA mereväe laevu Hara lahel. Need samad alused tegid mõne päeva pärast näidisdessandi Loksa randa! Edasi läbisime autodel Pärispea poolsaare ning võtsime suuna Vergi poole, et endi kõhte täita.
Kui keefiri tassid olid tühjaks saanud kõndisime kiired tiirud Vergi sadamas ning põrutasime edasi mööda mereäärt Mustoja poole. Mustojale jõudes liikusime jalgsi edasi randa, kus meile avanes võimalus jälgida põnevat pilvede mängu. Huvitava avastusena leidsime mereäärde, vanasse punkrisse rajatud sauna. Saun oleks kindlasti pakkunud väärt elamuse kuid sealt välja ulatuv lehk sundis meid ümber mõtlema.
Mõned sajad meetrid mererannast leidsime endale mõnusa RMK telkimisplatsi ning asusime ööbimiskohti rajama, puid lõhkuma ning õhtusööki valmistama. Õhtut hakkas tugevalt häirima vihm ning väsinuna sääsetapust liikusime ära telkidesse.
Hommik jätkus sarnase sajuga. Vihmasagarate vahel õnnestus valmistada hommikusöök ning nii mõnelgi kokkupakkida telk. Nähes, et ilmataat ei soosi meie edasist matka jäi meie viimaseks peatuspaigaks Haljala tankla kus tegime kiire jalgsi matka ümber kütusetankurite ning alustasime koduteed.